AM nevoie de ajutor am mare problema cu paginele de pe brogger

BUNA ZIUA va rog sa ma ajutati nu pot lucra pana la ora 15,00 romaniea servarul la mine a mers normal acum la ora 15,40 nu frea sa mai functioneze la cele 13 pagini cere adresa la fiecare intrare eu am mullt de lucru si in conditile acestea nu pot duce munca la bun sfarsit va rog sa fiu ajutat in caz ca ma ajutati va multumesc !!!

About ionescut1

multumesc frumos .http;//wp.me/p1eM0b-19 Topic#173.
This entry was posted in Uncategorized and tagged . Bookmark the permalink.

One Response to AM nevoie de ajutor am mare problema cu paginele de pe brogger

  1. ionescut1 says:

    da eu am cerut ajutor si cer in continuare ca nu stiu cu cine sa vorbesc atunci cand am nevoie de o problema de serviciu am intanpinat si intanpin zi de zi cu fel si fel de probleme va rog sa fiu ajutat in privinta paginelor 13 pe brogger dimineata a functionat bine acum dupa ameaza nu vor sa mai functioneze de fiecare intrare cere adresa nu pot sa continui asa daca se repara bine daca nu eu ma opresc consider ca trebuie sa ma retrag nui locul meu aici daca nimeni nu incearca sa ma ajute eu va multumesc tuturor si celor care sunt contra multumesc!!!

Leave a Reply

