buna dimineata

sefu am avut marii problemepe data de 24-1-2011 de la ora 12.25 nu am putut lucra normal din motivul doamna Natalie klement A PUS PE YAHOO 10 FILME CU BULINA PE ELE DIN ACEL MOMENT A INTRAT RACA CA DE CE NUI PUN EU EAM SPUS CA ARE BULINA PE ELE DIN MOMENTUL RESPECTIV PE BROGER LA FIECARE PAGINA TREBUIEA ADRESA DE LA 12.30 PANA LA16,00MAM CHINUIT SI AM OPRIT LUCRUL CAUTATI DU=TRA in mesajele melesa vedetila 24-1-2011 la ora12,39—12,54 nataliea 10 filme cu bulina mai jos 11,21—2 filme indigo a probleme si cuERSIN IMER MA CHEAMA LA FIECARE FILM SI DUPA ACEIEA TRANTESTE SI EA 10 BUCATI UNUL DUPA CELALAT SI SA VEDETI E CA LA TURNUL BABEL VA ROG PE DUMEAVOASTRA SA VA UITATI IN MESAJELE MELE DE LA MINUTUL 12,39—-12,54 CELE CU BULINA 10 BUC VA ROG DACA NU FACETI O ORDINE EU MA RETRAG ASA NU SE POATE LUCRA MAI ALES CU DOAMNA NATALIEA A FACUT CEVA SA NU POT LUCRA ACEASTA E DECLARATIEA PE CARE O SEMNEZ TUDOR

About ionescut1

multumesc frumos .http;//wp.me/p1eM0b-19 Topic#173.
This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

One Response to buna dimineata

  1. ionescut1 says:

    URL. http;//wp.me/p1eM0b-p

Leave a Reply

